top of page

CO

"Tworzymy teraźniejszość, Å›wiadomi przeszÅ‚oÅ›ci, wobec przyszÅ‚oÅ›ci, która jest nieznana"

Wdrażamy interdyscyplinarne projekty, działając w przestrzeni kultury i sztuki, designu i wzornictwa, nowych technologii, a także w innych kreatywnych branżach.

 

Stwarzamy nowe MIEJSCA i WARTOÅšCI. Kreujemy rzeczy o lokalnym jak i ponadlokalnym zasiÄ™gu spoÅ‚ecznym. Skala naszych dziaÅ‚aÅ„ zależy od wytyczonych celów i potrzeb okreÅ›lonych grup odbiorców. JesteÅ›my wrażliwi spoÅ‚ecznie. Z dużym zaangażowaniem wÅ‚Ä…czamy siÄ™ w dziaÅ‚ania tam, gdzie wymagana jest aktywizacja konkretnych Å›rodowisk zwÅ‚aszcza tych, wymagajÄ…cych troski i uwagi.  Tworzymy interakcje pomiÄ™dzy różnymi kreatywnymi sektorami gospodarki, kultury i sztuki.

​

Budujemy, wymyÅ›lamy, nagÅ‚aÅ›niamy, analizujemy każdy centymetr rzeczy i przestrzeni, również tej abstrakcyjnej, znajdujÄ…cej siÄ™ w sferze pomysÅ‚u. Stwarzamy jÄ… od poczÄ…tku w sensie ideowym, ale także materialnym. Tworzymy podwaliny dla nowego, jeszcze nieznanego Å›wiata. Edukujemy, szkolimy i pomagamy zrozumieć nowe zjawiska spoÅ‚eczne, kulturowe i biznesowe, które bÄ™dÄ… ksztaÅ‚towaÅ‚y JUTRO.

​

Wspieramy i podejmujemy wyzwania, do których należą miÄ™dzy innymi:

​

  • pomoc różnorodnym grupom odbiorców w rozumieniu zagadnieÅ„ zwiÄ…zane ze sztukÄ…,

  • podnoszenie kompetencji kulturowych odbiorców, rozwijanie ich zainteresowaÅ„, zdolnoÅ›ci artystycznych i kreatywnoÅ›ci,

  • przygotowanie do krytycznego odbioru kultury, w szczególnoÅ›ci sztuki nowoczesnej i nowych mediów,

  • upowszechnianie dziedzictwa kulturowego jako istotnego czynnika integrujÄ…cego spoÅ‚eczność; 

  • ksztaÅ‚towanie Å›wiadomych odbiorców kultury, rozwój jednostek i ogóÅ‚u spoÅ‚eczeÅ„stwa; 

  • aktywny udziaÅ‚ spoÅ‚ecznoÅ›ci w dziaÅ‚alnoÅ›ci instytucji oraz życiu spoÅ‚ecznym i kulturalnym; 

  • popularyzacjÄ™ realizowanych przez instytucjÄ™ wystaw staÅ‚ych i czasowych; 

  • promowanie realizowanych dziaÅ‚aÅ„ edukacyjnych, szkoleniowych i doradztwa; 

  • tworzenie i realizacja projektów edukacyjnych charakteryzujÄ…cych siÄ™ koncepcyjnoÅ›ciÄ… i innowatorskim podejÅ›ciem do edukacji.

bottom of page